VR słuchawkowy Valve jest jednym z najlepszych jakie dotychczas stosowane, dzięki laserowej oparte pozycyjnego systemu śledzenia i wielkich kontrolerów VR. Sanitarium gry Naturalnie sprzęt staraliśmy było prawie Valve panfu.pl Pierwszy etap wirtualnej rzeczywistości. W rzeczywistości, GDC pokój demo Valve obejmowała pokaz prototypowego sprzętu VR sięgającą do 2011 lub tak.

Wyświetlacz włączone trzy prototypy początku zestawu słuchawkowego i wiele różnych rozwiązań śledzenia wzdłuż osi czasu rozwoju prowadzącego do debiutu SteamVR. przeżycia w grach puszczy rozmawiałem z inżynierem Zawór Dan Newell o każdym prototypie, jak to się stało, a co Zawór nauczyłem od niego. Moim ulubionym jest wczesny system laserowy emitujący, który włamał zaworu wraz z parą starych dysków twardych.

Oto spojrzenie na osi czasu rozwoju VR Valve z szorstkich prototypów do zestawu słuchawkowego próbowaliśmy w trakcie GDC.

pozycyjna kamera śledzenia fiducial opartej

Na początku ich VR eksperymentowania, inżynierowie Valve staraliśmy się różne systemy śledzenia. Avengers lego grę jedna ścieżka one zbadane zostało za pomocą kamer wizyjnych, takich jak Prosilica GE. Aparaty takie jak te będą montowane na zestawie słuchawkowym VR, i wychodzą do pomieszczenia dostrzec kodu-owskiej opartych na zaufaniu znaczniki QR umieszczone na ścianach. Zawór stosowany tych znaczników opartych na zaufaniu i kamer wizyjnych dla jego "Pokój" próbny.

Oto zdjęcie swojego pokoju VR Steam Dev Days.

Kamery wysokich framerate wizyjne by zidentyfikować kształty i krawędzie markerów i wykorzystać te informacje, aby obliczyć położenie i orientację w zestawie słuchawkowym. kojący gra, ale nie było problemów z tym systemem. Kamera na zdjęciu jest zbyt duża, aby zmieścić się realistycznie słuchawki konsumentów. jak zdobyć gry na Steam Co ważniejsze, kamery wizyjne wciąż może kosztować setki lub tysiące dolarów, za dużo dla produktu VR konsumentów.

Teleskop prototyp utrzymywanie niskiego

To jeden brzmi jak mokry sen VR Aficionado za. nowe gry RPG na PC System ten w połączeniu kamery wizyjne (przy użyciu tego samego odniesienia śledzenie) z rurą chcesz wyglądać wskroś obejrzeć wystawę. Widać rurkę z tyłu, przy czym obwody umieszczone z przodu. amazon oferty gry Model ten był dla jednego oka.

Według opisu Valve, system ten był niezwykle niską latencję cztery milisekundy od ruchu na fotony. Innymi słowy, całkowicie niezauważalne opóźnienia. opisowe stany kart gg grze Valve "efekt wizualny, że patrzenia przez pustej rurze w innej przestrzeni trójwymiarowej."

Inżynier Dan Newell opisał ją jako najbardziej przekonujących doświadczeń VR warunki Zawór developed.In ruchu, co najmniej, to było praktycznie nie do odróżnienia od rzeczywistości. Przekonujące, ale można spojrzeć na technologię i domyślam się, że nie było idealne dla graczy zorientowanych VR zestawu słuchawkowego. Wybór prądu wyświetlacz Valve oferuje znacznie bardziej rozległe pole widzenia.

Wczesne laserowego śledzenia stacji bazowej

inżynierowie Valve oczywiście mieć jakiś sprzęt hacking kotlety. gry multiplayer z przyjaciółmi To jest szorstka i brudne wczesna wersja systemu śledzenia laserowego Zawór jest teraz używając do precyzyjnego śledzenia położenia. Prototyp ten jest zbudowane z dwóch mechanicznych dysków twardych przędzenia. Kody gry parową można jeszcze zobaczyć ramek.

Według Newell, srebro cylindrów, które pierwotnie były wykorzystywane do wirowania talerzy dysków twardych, są tu wykorzystywane do rozproszenia laserów w całym pomieszczeniu. gry pc wkrótce Był to pierwszy eksperyment z Valve śledzenie położenia z zewnątrz, patrząc w, w stosunku do fiducial systemu śledzenia, która gry nurkowanie używana jest kamera zamontowana na słuchawce, aby zwrócić uwagę na ścianach pomieszczenia.

Zawór będzie eksperymentować z innym wsuwane śledzenia rozwiązania na kolejnych stronach, ale wrócił do laserów do ich dokładności i kosztów.

VR Wars: Który zestaw jest najlepszy dla deweloperów? | Analiza | Rozwijać

Wczesne słuchawkowy utrzymywanie niskiego

Wczesny prototyp słuchawkowy VR za pomocą dwóch wyświetlaczy AMOLED smartfonów. Jak bieżącym zestawem słuchawkowym Valve, model ten ma rzeczywiście coś zbliża panoramiczny (16: 9) proporcje. Tylko górna połowa każdego ekranu telefonu na zdjęciu był używany. Gra Zawór ekspres com zaprojektowane tablice niestandardowe schematy kontrolować wyjście na ekranach, a jak wyjaśniono Newell, musiał obejść problemy wpływające na szybkość odświeżania i inne produkty uboczne hacking wyświetlaczy.

Orientacja pionowa z dwóch sparowanych ekranach wyjaśnia, dlaczego ten prototyp zestawu słuchawkowego (i jeden na następnej stronie) są niezwykle wysokie. Gdy zawór współpracuje z HTC, inżynierowie byli w stanie uzyskać niestandardowe panele, które pasują do zamierzonego proporcje zestawu słuchawkowego.

Zawór używany ten zestaw słuchawkowy w tandemie z fiducial system śledzenia, jak widać z załączonego wizyjnych kamery do góry.

Wirtualna rzeczywistość chce rządzić w gry wideo. Oto, kto będzie rządził VR ...

Dot prototypowy zestaw słuchawkowy śledzenia

Gdy zawór minął fiducial śledzenia, jego inżynierowie eksperymentowali ze śledzeniem dot. Ten sam zestaw słuchawkowy obejrzałeś na ostatniej stronie była pokryta tym materiałem polka dot i powiązany z nieruchomej maszynie pulpit wizyjnego kamery. Aparat może analizować dokładny wzór, aby określić położenie i orientację w zestawie słuchawkowym.

Newell zauważyć poważny problem z tym systemem była cena: materiał używany do tego polka dot wzór był bardzo drogie.

śledzenie aparat dot Pulpit

Aparat wizyjnych stosowany w połączeniu z zestawem słuchawkowym śledzenia kropka. Opis Valve zauważa, że ​​kamera była jego pierwsza okazja do śledzenia wielu obiektów jednocześnie na tym samym komputerze. Pamiętaj, że system śledzenia stosowany w "Pokój" demo wyglądał na zewnątrz, do pozycjonowania sędzia na podstawie odniesienia znaki na ścianach. Najlepszym Devil May Cry gra z tego systemu, nie było sposobu, aby śledzić sterowania ręcznego. Dzięki systemowi śledzenia dot Valve zaczął eksperymentować z tym równie dobrze.

Poprzednia Strona 7 z 13

Comments are closed.

dissertation assistance